Er du klar til Kulturnatten d. 27. september?

Køb dit armbånd i vores butik og vær med til at støtte to fantastiske formål på én gang! For kun 60 kr. får du adgang til alle de spændende aktiviteter på Kulturnatten, og for hvert solgte armbånd får Røde Kors fem kroner. Hent dit armbånd i vores butik på Rosengade, som i øvrigt har åbent indtil kl. 22 på Kulturnatten, hvor der kan gøres et godt køb!

På Kulturnatten kan du også komme forbi vores Info Café og nyde en kop kaffe, mens vi fortæller dig alt om Røde Kors Slagelses arbejde. Du kan også tilmelde dig som indsamler til årets store Røde Kors indsamling, som finder sted søndag d. 6. oktober.

For din sikkerhed har vi samaritter på vagt foran butikken, klar til at hjælpe ved småskader eller give dig en demonstration af deres arbejde. Og hvis du har brug for en god samtale, er vores samtalebænk bemandet med folk fra vores sorg- og ensomhedsgrupper, klar til at lytte og rådgive.

Vi glæder os til en uforglemmelig aften! Kl. 22 siger vi farvel og tak, men nogle af os er allerede tilbage lørdag morgen i butikken.